ონლაინ გაკვეთილები

იოგა ორსულთათვის

აირჩიეთ/მონიშნეთ სასურველი კლასები!
ულიმიტო
ორშაბათი
სამშაბათი
ოთხშაბათი
ხუთშაბათი
პარასკევი
შაბათი
კვირა

აირჩიეთ/მონიშნეთ დაწყების თარიღი!

გამოხმაურება

სოფიო სილაგაძე დიდი მადლობა მინდა გადავუხადო ჩემს ინსტრუქტორს ნინო იაშვილს, რომელმაც იმ პერიოდის განმავლობაში რაც დავდივარ შემაყვარა იოგა, ვაპირებ მუდმივ რეჟიმში ვიარო თქვენთან და შესამისად ჩემი ცხორების წესად ვაქციო/ 😊
ეკო ჩუბინიძე რამდენიმე წლის წინ ვცადე პირველად იოგათი დავკავებულიყავი, მაგრამ საკმაოდ გამიჭირდა "დამუღამება" და გულიც ამიცრუვდა:) ახლა რადგან ორსულობის პერიოდში ექიმმა მირჩია და თან სახლიდან გაუსვლელად შემეძლო მომესინჯა, კიდევ ერთი შანსი მივეცი ჩემს თავსაც და იოგასაც და ნამდვილად გაამართლა. ჩემი აზრით, ამის მთავარი მიზეზი ნინო და იზა არიან. მიუხედავად დისტანციისა, ძალიან კმაყოფილი ვარ იმით, თუ როგორ ახერხებენ ვარჯიშის მიმდინარეობისას სწორი რჩევები მოგვცენ ყველას. ვარჯიშიდან ვარჯიშამდე ვხვდები, რომ წინსვლა მაქვს, უფრო მეტად მოქნილი ვხდები, ვსწავლობ სწორად სუნთქვას და, თან რაც მთავარია, ვარჯიში ბევრ ისეთ პოზას მოიცავს, რომელიც სხეულისთვის ძალიან სასიამოვნოა.
ნინო კიკნაველიძე სუპერ გადაწყვეტილება იყო ორსულობის დროს იოგაზე სიარული ❤️ ძალიან დამეხმარა ბევრ საკითხში და ძალიან კმაყოფილი ვარ 🙏 უდიდესი მადლობა და რეკომენდაცია ნინო ბარბაქაძეს 🥰
გვანცა მირზიაშვილი ძალიან მაგარი ნინო და ორსულების იოგას საუკეთესო კლასი საქართველოში.
თათია ხუხია ორსულთა იოგაზე მშობიარობის წინა დღემდე დავდიოდი :D ისე უმტკივნეულოდ მივედი სამშობიარო მდგომარეობამდე ეხოზე ექიმი გაოცებული იყო :)) + ადვილად ვიმშობიარე ^^ ორსულობის პერიოდიც დისკომფორტის გარეშე გავიარე, წელის ტკივილს არ შევუწუხებივარ. დიდი მადლობა უსაყვარლეს ინსტრუქტორს ნინოს <3
ელენე სეხნიაშვილი ძალიან სასიხარულოა, რომ იოგას სახლი გვთავაზობს სპეციალურ ვარჯიშებს ორსულებისთვისაც. არსებობს გარკვეული ცრურწმენა, რომ ადამიანი ორსულობისას “ზედმეტად არ დაიტვირთოს”, რის გამოც ხშირად ორსულ ქალებს შეზღუდული შესაძლებლობის პირებივით ექცევიან. რაც უფრო უმოძრაოდაა სხეული განსაკუთრებით ორსულობისას, შეიძლება მართლაც უფრო მეტი ფიზიკური სირთულე იჩენს თავს. ამიტომ ძალიან გამიხარდა, რომ იოგას სახლში ეს ვარჯიშები აღმოვაჩინე. პირადად მე ძალიან მეხმარება იოგა როგორც ფორმისა და წონის, ასევე შინაგანი ბალანსის შენარჩუნებაში. გაწელვები, სუნთქვის ვარჯიშები სისხლის მიმოქცევას აუმჯობესებს, ხერხემლის კუნთებს ამაგრებს და მენჯის ძვლების მოქნობას უწყობს ხელს. დაღლილიც მივსულვარ, მაგრამ ვარჯიშის შემდეგ ძალები აშკარად მემატება. ძალიან სასიამოვნოა ვარჯიშის შემდეგ დასვენება და მედიტაცია. უსაყვარლესი, ყურადღებიანი და პროფესიონალი ინსტრუქტორების დახმარებით, მშვენიერ გარემოში, სასიამოვნო მუსიკის თანხლებით ვარჯიში ჩემი ერთ-ერთი ყველაზე კარგი გადაწყვეტილებაა ამ პერიოდში და ვაპირებ მომავალშიც აუცილებლად გავაგრძელო. იქვე, მოსაცდელში ასევე ხელმისაწვდომია საინტერესო ლიტერატურაც იოგისა და ფილოსოფიის შესახებ. იოგის სახლი ძალიან კარგი ადგილია საკუთარი, მყუდრო, ალტერნატიული სამყაროს შესაქმნელად.

ფოტოგალერეა















© 2016 საქართველოს იოგას ფედერაცია